Comerç Electrònic

El comerç electrònic, és com tenir una botiga oberta 24 hores al dia, 7 dies per setmana, tot l'any. El comerç electrònic és un canal més de venda. En la majoria de casos, la millor estratègia per a una empresa és la multicanalitat.

El catàleg digital dels serveis i productes de l’empresa mostra a través del web la llista dels seus productes i, addicionalment, ofereix la possibilitat de fer comandes en línia. Si, a més a més, es pot comprar a través del web, llavors es tracta d’una botiga virtual.

 

Avantatges

Per a l’empresa venedora, el comerç electrònic aporta els avantatges següents:

  • Nou canal de distribució que permet vendre 24 hores al dia, qualsevol dia de l’any, a qualsevol client.
  • Amplia el mercat potencial de l’empresa, es pot vendre a tot el món.
  • Optimitza el temps d’atenció al client.
  • Disminueix el cicle de producció i crea mercats més competitius.
  • Ofereix productes i serveis sense necessitat de mostrar-los físicament.
  • Evita intermediaris i distribuïdors.
  • Ofereix millor atenció als clients, més personalitzada.
  • Permet obtenir dades de clients potencials per dirigir accions de fidelització.
  • Per als clients que compren, el comerç electrònic ofereix avantatges com:
  • La possibilitat de veure l’aparador electrònic, sense haver-se de desplaçar.
  • Facilitat per escollir el millor producte entre una oferta variada (comparació).
  • Compra accessible a qualsevol hora (24 h/7 dies).
  • Lliurament de la comanda a domicili.
  • Estalvi de temps a l’hora de comprar.
  • Oferta amb preus atractius.
  • Recomanacions personalitzades segons el perfil.
  • Possibilitat de fer el seguiment del procés de lliurament.
 
microsoft voztelecom cisco avaya ebd hp ibm sage

facebook

S5 Box

Intranet