Inici Solucions per Àrees Gestio Comercial Gestió de clients (CRM)
Gestió de clients CRM

El CRM (customer relationship management o gestió de relació amb els clients), han esdevingut imprescindibles en un mercat massiu i global en què els usuaris ja no es conformen amb un bon producte o servei a un preu adequat, sinó que busquen una bona experiència.

El CRM o Gestió de Relació de Clients descriu l’estratègia de negoci basada en satisfer les necessitats del client, tot i que el terme també fa referència a les eines informàtiques que donen suport a aquesta estratègia. Els experts diuen que, avui dia, és l’activitat que té més impacte en el resultat d’una companyia.

 

Avantatges

  • Transforma les dades en informació valuosa.
  • Centralitza la informació sobre els clients (visites, oportunitats, incidències,..).
  • Possibilita el disseny d’una estratègia d’empresa propera a l’usuari, escalable i millorable constantment.
  • Facilita la segmentació d’ofertes i la fidelització dels clients.
  • Des d’un punt de vista més pràctic, respon preguntes com ara:

Quin són els clients o productes més rendibles per a l’empresa?

Quin és el client model de l’empresa i quins són els que més s’hi assemblen?

Quina és la informació que més interessa als clients?

Quins són els dubtes més recurrents?

 

 

SAGE CRM 

 
microsoft voztelecom cisco avaya ebd hp ibm sage

facebook

S5 Box

Intranet